Over vastgoedkantoor Depauw

Vastgoed Depauw begeleidt u met kennis, ervaring en doorzetting tijdens de belangrijke processen van het kopen, verkopen, huren of verhuren van uw onroerend goed.

Na vier jaar ervaring in de vastgoedsector werd immokantoor Depauw recent opgestart door Benedicte Depauw. Er werd bewust gekozen voor een focus op de verkoop en verhuur van zowel residentieel als commercieel vastgoed.

Professionele begeleiding in verkoop en verhuur

Uw woning verkopen of verhuren doet u niet dagelijks. Er komt heel wat bij te kijken. Wij begeleiden en adviseren u met expertise doorheen het hele proces van prijs- of huurbepaling tot het afsluiten van het compromis of huurcontract.

We hechten veel belang aan een correcte opvolging en samenstelling van elk dossier, en staan graag voor u klaar met deskundig advies en een antwoord op de talrijke vragen bij het verkopen of verhuren van uw onroerend goed.
Over vastgoedkantoor Depauw

Persoonlijke en deskundige aanpak op uw maat

Elke klant krijgt een persoonlijke begeleiding en wordt op regelmatige tijdstippen geïnformeerd over de stand van zaken en ondernomen acties. Wij staan in voor de volledige opvolging van rondleidingen en bezoeken, waarbij we in het geval van bewoning steeds rekening houden met uw privacy.

Wij houden niet enkel de evolutie van vastgoedprijzen in de omgeving van uw pand in het oog, maar zijn ook op hoogte van alle faciliteiten rondom uw eigendom, zodat een perfecte match tussen uw pand en een koper of huurder gevonden wordt.

Bij Vastgoed Depauw kan u tevens rekenen op eerlijk advies en constructieve oplossingen om tot een zo vlot mogelijke verkoop of verhuur te komen. Wij staan u bij in het overleg en de onderhandelingen over een bod, en uw keuze van een betrouwbare huurder. U kan er dan ook op vertrouwen dat wij ons steeds inzetten om de beste voorwaarden en prijs voor uw woning of handelspand te bekomen. Streven naar een vlekkeloze service en tevreden klanten is voor ons van essentieel belang!

Hoe gaat vastgoedmakelaar Depauw te werk?

  • correcte schatting en prijsbepaling van uw eigendom
  • correcte huurprijsbepaling
  • volledige dossier samenstelling met alle nodige documenten, vergunningen en attesten
  • uitgebreide affichering en het online en offline in de kijker zetten van uw pand
  • prospectie en verzorging van bezoeken
  • juridisch correcte verkoopsovereenkomsten en contracten
  • onderhandeling met inzet om uw pand tegen de best mogelijke prijs te verkopen
  • vertrouwensrelatie en ruim overleg bij alle stappen en beslissingsmomenten
  • vlotte opvolging en communicatie – 7 dagen op 7 bereikbaar