Over Vastgoed Depauw

Vastgoed Depauw werd opgericht door Benedicte Depauw. Er werd bewust gekozen voor een focus op de verkoop en verhuur van zowel residentieel als commercieel vastgoed. U kan rekenen op een professionele begeleiding in verkoop en verhuur van een team met meer dan 10j ervaring in de vastgoedsector. Vastgoed Depauw begeleidt u met kennis, ervaring en doorzetting tijdens de belangrijke processen van het kopen, verkopen, huren of verhuren van uw onroerend goed.

Professionele begeleiding in verkoop en verhuur

Uw woning verkopen of verhuren is geen dagelijkse kost. Er komt heel wat bij te kijken. Wij begeleiden en adviseren u met expertise doorheen het hele complexe proces. Van een realistische schatting  tot het succesvol afsluiten van het compromis of huurcontract.

We hechten veel belang aan een correcte opvolging en samenstelling van elk dossier, en staan graag voor u klaar met deskundig advies en een antwoord op de talrijke vragen bij het verkopen of verhuren van uw onroerend goed.

Over Vastgoed Depauw

Persoonlijke en deskundige aanpak op uw maat

Elke klant krijgt een persoonlijke en correcte begeleiding en wordt op regelmatige tijdstippen geïnformeerd over de stand van zaken en ondernomen acties. Wij staan in voor de publiciteit alsook voor opvolging van de rondleidingen en bezoeken, waarbij we in het geval van bewoning steeds rekening houden met uw privacy.

Wij houden niet enkel de evolutie van vastgoedprijzen in de omgeving van uw pand in het oog, maar zijn ook op hoogte van alle faciliteiten rondom uw eigendom, zodat een perfecte match tussen uw pand en een koper of huurder gevonden wordt.

Bij Vastgoed Depauw kan u tevens rekenen op eerlijk advies en constructieve soms ook creatieve oplossingen om tot een vlotte verkoop of verhuur te komen. Wij staan u bij in het overleg en de onderhandelingen over een bod, of uw keuze van een betrouwbare huurder. U kan er dan ook op vertrouwen dat wij ons steeds inzetten om de beste voorwaarden en prijs voor uw woning of handelspand te bekomen. Streven naar een vlekkeloze topservice en tevreden klanten is voor ons van essentieel belang!

Hoe gaan we te werk?

  • correcte schatting en prijsbepaling van uw eigendom
  • correcte huurprijsbepaling
  • volledige dossier samenstelling met alle nodige documenten, vergunningen en attesten
  • uitgebreide affichering en het online en offline in de kijker zetten van uw pand
  • prospectie en verzorging van bezoeken
  • juridisch correcte verkoopsovereenkomsten en contracten
  • onderhandeling met inzet om uw pand tegen de best mogelijke prijs te verkopen
  • vertrouwensrelatie en ruim overleg bij alle stappen en beslissingsmomenten
  • vlotte opvolging en communicatie – 7d op 7 bereikbaar